دیدنی های هند
نوشته شده توسط : azar yousefi

آبشار پانداوکادا هند

آبشار پانداوکادا هند یکی از آبشار های طولانی هند و یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی بسیار دیدنی تور هند نیز می باشد. ارتفاع بلند ترین قسمت این آبشاز 107 متر است و سرچشمه اصلی این آبشار رود پانداوکادا هند می باشد. در سفرتان بههند امکان این را دارید که به این آبشار بسیار دیدنی و زیبا بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

آبشار پانداوکادا هند

قلعه مهرانگهر هند

قلعه مهرانگهر هند در قرن پانزدهم, در ارتفاع 400 متری بر قله کوه, در استان راجستان هند ساخته شد. قسمتی از این قلعه به موزه تبدیل شده است و قسمتی دیگر نیز به صورت باغ و گلخانه و ... می باشد که بازدید از این قلعه برای عموم و گردشگران تور هند آزاد می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید که به این قلعه سر بزنید و یک روز خوش را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

قلعه مهرانگهر هند

قلعه عامر هند

قلعه عامر در 11 کیلومتری جیپور, در شهری به نام عامر, توسط Meenas ساخته شد و بعد از آن توسط Raja Man Singh اداره شد. قلعه عامر به عنوان یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری تور هند شناخته شده است. این کاخ از سنگ مرمر, ماسه های قرمز رنگ بر روی چهار سطح ساخته شده که هر سطح دارای یک حیاط بسیار زیبای جدا می باشد. قلعه عامر محل اقامت راجپوت ها و خانواده های آن ها بوده است. روزانه 5000 گردشگر و توریست از این قلعه دیدن می کنند. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا به این قلعه معروف بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

قلعه عامر هند

قلعه عامر هند

آبشار دودهساگار گوآ هند

آبشار دودهساگار گوآ هند یکی از جاذبه های بسیار دیدنی و زیبای هند می باشد که از 4 لایه, 310 متر ارتفاع و 30 متر عرض تشکیل شده است. آبشار بین مرکز گوآ و کارناتا می باشد و نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند و بسیار متحیر کننده است. معنی لغوی این آبشار دریای شیر است که به دلیل شدت و سرعت زیاد, آب به رنگ سفید در آمده و این نام زیبا را بر روی آبشار داده است. سرچشمه این آبشار رود ماندوی می باشد که به دلیل بارش فراوان برف در زمستان از کوه ها سرازیر می شود و این آبشار خیره کننده را تشکیل میدهد. بی شک یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین لحظه در سفرتان با تور هند زمان بازدید از این آبشار است پس توصیه می شود دوربین عکاسی خود را حتما به همراه داشته باشید تا این لحظات خوش را به ثبت برسانید. 

آبشار دودهساگار گوآ هند

کامالا نهرو پارک هند

کامالا نهرو پارک هند با 370 متر مربع مساحت در بالای تپه مالابار بمبئی هر روزه پذیرای بسیاری از گزدشگران و مسافران تور هندمی باشد. ساخت این پارک از یک برنامه کودک الهام گرفته شده است که در کفشی غول پیکر زندگی می کرده که ساخت همین کفش باعث شده گردشگران و دانش آموزان و کودکان بسیاری به این پارک در هند سر بزنند و لذت ببرند. در سفرتان به هند به این پارک زیبا سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

کامالا نهرو پارک هند





:: برچسب‌ها: دیدنی های هند, جاذبه های گردشگری هند, مناطق دیدنی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: